Preskoči na glavno vsebino
Trajanje projekta:
-

Razpis:

ERASMUS+ KA203 Strateška partnerstva na področju visokošolskega izobraževanja
Trajanje: 01.09.2019-31.08.2022*31.12.2022


Vodja projekta na UM FZV:

  • Izr. prof. dr. Mateja Lorber.

Sodelujoči:

  • Prof. Dr (Združeno kraljestvo Velike Britanije in Severne Irske) Majda Pajnkihar,
  • Prof. dr. Gregor Štiglic,
  • Izr. prof. dr. Dominika Vrbnjak,
  • Doc. dr. Sergej Kmetec.

Ostali sodelujoči:

  • Maja Štiglic.

Partnerji:

  • Queen Margaret University, Velika Britanija, (koordinator)
  • Univerza v Mariboru Fakulteta za zdravstvene vede, Slovenija
  • Universitetet I Sorostnorge (University of South-Eastern Norway),  Norveška
  • University College Dublin, National University of Ireland, Irska
  • University of Ulster, Velika Britanija
  • Stichting Fontys (Fontys University of Applied Sciences), Nizozemska

Opis projekta:

V okviru projekta »Person-centredness in Healthcare Curricula – PCCurric« bodo raziskovalci pripravili mednarodni učni načrt za izobraževanje na osebo osredotočenega pristopa zaposlenih v zdravstvu, kar bodo dosegli z oblikovanjem nabora tem/vsebin, ki podpirajo učne načrte v zdravstvu, določitvijo učnih izidov in poklicnih značilnosti, ki ustrezajo potrebam deležnikov izobraževanja v zdravstvu v partnerskih državah, ter z zasnovo inovativnih strategij za ocenjevanje učnih načrtov. 

Načela, na katerih temelji na osebo osredotočen pristop v praksi, so univerzalna, vendar je njihovo razumevanje koncepta odvisno od uporabe načel v praksi. Prav transnacionalni pristop k projektu bo pripomogel k razumevanju koncepta teh načel in s tem k večji možnosti, da se bodo načela, na katerih temelji na osebo osredotočen pristop, v praksi tudi izvajala. 

Status projekta: