Preskoči na glavno vsebino
Trajanje projekta:
-

Projekt je izbran na javnem razpisu Mobilnost slovenskih visokošolskih učiteljev 2018-2021, ki se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost; prednostne naložbe: 10.1 Izboljšanje enakega dostopa do vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine pri formalnih, neformalnih in priložnostnih oblikah učenja, posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih oblik učenja, tudi s poklicnim svetovanjem in potrjevanjem pridobljenih kompetenc, specifičnega cilja: 10.1.3 Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema, ter je sofinanciran iz sredstev Evropske unije – Evropskega socialnega sklada ter Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport.

01.09.2018 - 30.06.2021*2022


Vodja projekta:

  • Prof. dr. Zdravko Kačič

Vodja projekta na UM FZV:

  • Prof. Dr (Združeno kraljestvo Velike Britanije in Severne Irske) Majda Pajnkihar

Sodelujoči:

  • Izr. prof. dr. Dominika Vrbnjak,
  • Prof. dr. Gregor Štiglic,
  • dr. Nino Fijačko.

Partner:

  • Sveučilište u Rijeci, Fakultet zdravstvenih studija, Rijeka, Hrvaška
  • University of Edinburgh, Edinburgh, Združeno kraljestvo
  • Kajaani University of Applied Sciences, Kajaani, Finska 

 

Logo MIZŠ

   

Logo EUSS

Opis projekta:

Namen in cilj projekta je nuditi tako podporo pedagoškemu in strokovnemu izpopolnjevanju slovenskih visokošolskih učiteljev ter njihovemu povezovanju s pedagoškimi in raziskovalnimi kadri na tujih visokošolskih institucijah, kot tudi omogočiti sodelovanje ter povezovanje slovenskih visokošolskih zavodov s partnerji v mednarodnem prostoru in tako zagotoviti večjo odprtost slovenskega visokega šolstva.

V okviru projekta smo izvedli mobilnosti visokošolskih učiteljev Univerze v Mariboru, Fakultete za zdravstvene vede na partnerskih visokošolskih institucijah. 

Status projekta: